Midsommar!

Nu har jag och älsklingen diskuterat och dividerat om pengar i snart en timme, är helt slut i huvudet! Det största problemet med resan, och som jag tar fullkomligt helt ansvar över är att jag inte har något bra visakort, jag har fortfarande dagiskortet som man knappt får använda då det är tillämpat för barn under 15 i princip?! Så planen var att föra över pengar till älsklingens konto, och använda hans konto - problemet var bara att jag kom på själva överföringen kvällen innan vi skulle åka, som var en fredag = stängda bankdagar!!
Ingen fara på taket förutom att mer än halva summan inte kom in på älsklingens konto samt att vi nu hade kanske 20 summor att ta reda på vem som hörde till vem?! Till saken hör då att älsklingen slängt alla sina kvitton, och jag dragit bort Alla prislappar på allt jag handlat i hopp om att få väskan att väga mindre :)

Jaja, saken är nu i världen och vi tror att allt är utrett och ordnat. Riktigt skönt då det inte finns något värre än att gå och vara någon skyldig pengar. Nej, nu ska jag hoppa i någon somrig klänning och fira lite midsommar! Sanna är här vilken minut som helst och vi ska bege oss till Aspudden och träffa Natti, Natta och Naddi för lite mat och mys :) Vet dock inte hur länge jag orkar med tanke på min jetlag, men natten är ung och vi får se vart den slutar! ;) (förmodligen nerstoppad i sängen om högst fem timmar nära älsklingen<3)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer