monday.

Överlevt ännu en helg, men nästan på målsnöret att det gick! Ville egentligen uppdatera om allt som hänt i helgen igår kväll, men då vägra blogg.se fungera, och nu är jag på andra sidan stan hos mamma :) har färgat hennes hår, ätit massa god torsk och nu väntar efterrätt bestående av färska jordgubbar och hallon - mamma påpekade även hur mycket hon tyckte om att fjäska för sin favoritdotter :) och när det kommer till ätliga ting är jag väldigt lätt att fjäskas med!

Tänkte även utnyttja söderläget och ta en promenad i sommarvärmen innan jag tar ett långt bad och pluggar körteori! Imorrn har jag min sista lektion med mongot, sen byter jag. Samt att jag ska köra med min moster resten av kvällen - körkort here I come! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Ehh?" Favvodotter??!! Skulle inte tro det, hon måste ju säga så¨bara för att inte göra dig ledsen, men i verkligheten är det ju såklart JAG som är det! Du vet, förstfödd, alltid bäst.



=)