Nedräkningen har börjat!

Aaah! Nu har nedräkningen börjat på riktigt, och jag har så mycket fjärilar i magen att jag inte vet vart jag ska vägen! Om mindre än en vecka, eller snarare nu på lördag 10.40 så lyfter ett litet plan från arlanda med mig, älsklingen wannabe-svärmor och wannabe-svåger mot New York! Ja, jag ska till The Big Apple - the city of Sex and the city!! Aaahh!! Jag har redan skrivit en lista på saker jag vill besöka, och ska även göra en till på saker jag vill köpa, och saker som jag måste se, och sen sammanställa det hela så att jag inte glömt något! Behöver det nämnas att jag älskar att göra listor?! :)

Detta har jag kommit fram till hitills på butiker/saker jag måste besöka!

  • Century 21 - stor märkesoutlet
  • Sephora - Massa smink och skönhetsprodukter! (Mohahaha, tycker fortfarande namnet är lika kul sen resan till Polen i nian!)
  • Victoria Secrets - hej här kommer halva min reskassa spenderas!
  • Starbucks!!
  • Macys - gigantiskt varuhus typ två kvarter från vårt hotell
  • Forever 21 - hej klänningar!
  • Tiffanys - ska försöka få köpa en påse iaf
  • Bloomingdales - måste leka lite rik iaf en liten stund därinne!
  • Magnolia Bakery - Cupcakes-bageriet från SATC!
  • Carries port! - ett måste!

Någon som varit i New York, eller bara råkar veta något mer ställe eller butik som jag bara måste besöka? Har jag glömt något självklart? Hjälp mig!! Tacksam för alla tips :)


ps. finns även ett "Museum of Sex" som jag så gärna vill besöka! Får se om jag får några timmar tillsammans med älsklingen och lyckas få med honom dit! Vet inte om jag vill ta med wannabesvärmor dit...
puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Hur mycket pengar ska jag sätta över på ditt konto??! Jag vill ha ALLT som du köper!!! hehe.. =) Jag har strl 32/32 i jeans, Lee eller Levis eller Wrangler, såklart!

Och i övrigt har jag allt samma som du typ.. =)

Jag vill ha smink, kläder, underkläder (VS), t-shirtar (om de är billiga) ja.. allt! Skor såklart och kanske en väska!! hehe..

Erica

sv: jag har faktist ingen aning.

Ida

Åh jag vill också åka dit! Carries port är ju ett måste!