Nighty night!

Nu är älsklingen alldeles strax klar så vi ska krypa ner och mysa framför någon serie eller film! Hoppas bara jag sover bättre än gårdagen, orkar inte en död dag till. Håller på och gå igenom alla dussin snygga undies från New York och främst Victoria Secrets, för tillfället har jag ett par supersnygga mörkrosa hipsters från deras undermärke Pink, så bekväma och väldigt snygga :)

Nämde jag förresten om mina drömmar i New York? Jag drömde om exakt samma sak varje natt, att jag var olika personer - som shoppade! Natt ut och natt in så var jag olika personer i olika sammanhang och butiker, men det handlade alltid om shopping! Där kan man prata om en biverkning av för mycket shopping ;)


Önskar jag hade denna lilla meny här och nu!


puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
jenny

sv. Kanske om de har svarta istället:p? Jo det kanske de har, men hur får allt plats? Var roligt att se en kille med väska iaf, inte varje dag man ser det:)

Anonym

sv; 549.-, finns bara kvar i storlek 36 dock, så det blir inga för mig =/ Men har du små fötter så passa på =)

Bettie Booh

sv; 549.-, finns bara kvar i storlek 36 dock, så det blir inga för mig =/ Men har du små fötter så passa på =)