Saturday waits.

Gårdagen blev riktigt mysig, supergod mat, massa skratt och självklart singstar! Dock var jag alldeles för jetlagad för att vara på mitt vanliga topphumör, så det blev en relativt tidig kväll. Kom hem till en superjetlagad älskling som ännu inte hade somnat, så jag bäddade ner mig och somna på tre röda, medan han satte sig vid datorn. Och var kvar där resten av natten. Jag sov fram till halv ett, ungefär 12 timmar med lita halvvakna stunder här och där! Helt sjukt!
Så nu ligger han istället och sover "lite middag", medan jag är sådär lagom seg. Kan inte riktigt välja om jag ska göra något för att försöka bli pigg, eller stanna kvar i segheten. Ska iaf börja med att packa upp lite ur väskan samt sortera bilderna från New York!



Supersöta små kattungar

Små små kattungar!


Hela gänget!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer