söndagsduktig!

Nu är ledigheten slut och imorrn börjar jobbet igen, men ingen idé att deppa ihop för det! Ska försöka sova alldeles strax, ska nämligen upp innan både solen och tuppen imorrn vid fem! Jajamänsan, har en dubbel-körlektion imorrn innan jobbet som börjar vid 7, och därefter ska jag dirkekt till jobbet som börjar 9. Så jag ska försöka vara så utvilad och pigg som jag bara kan imorgon, är så taggad! Har inte kört eller suttit vid en ratt på kanske ett halvår, men nu är det nya tag som gäller och denna gång är jag ännu mer taggad. Har pluggat körteoriboken varvat med teoriboken hela kvällen och värmt upp så mycket det går hemma i en lägenhet inför imorrn! Nu är det jag som tar körkort inom en snar framtid :)

Nu ska jag bädda ner mig djupt ner i täcket och drömma mig bort till New York, Starbucks Frappochino och Victoria Secrets underbart sexiga undies!

Jag och älsklingen på Starbucks<3


ps. imorrn kommer massa massa bilder, historier och tips från min New York-resa!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Caroline, LINA FRANKღ

Tack sötnos :) Klänningenn kommer ifrån Nelly men är av märket VILA. :)

Ludde

Älskling, varför ljuger du:)?



Drömma dig tillbaka till Starbucks Frappochino!!! Den som du tyckte smakade så illa:S



sötnos<3