stuck in the middle with you

Tiden bara flyger förbi och för en kvart sen känns det som stod jag och klunkade öl på terassen med två underbaraste, njöt av bra men lite konstig musik och livet kändes sådär extra bra som det gör ibland. Men just nu, mja en liten annan del av min vardag. Stressar hem från jobbet, tusen och tusen jäkla tårtor som ska beställas och som drar ut på tiden. Halsar en energidryck för att orka med tvättstugan. Och så har man en älskling som spelar cs med Eros Ramazotti på i bagrunden, och livet känns ändå på något sätt helt okej iaf :)

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
Sophia

Nu tar du o lugnar ner dig! Jag var berusad när jag lovade dig att vi skulle ut! Jag är så dålig på att festa.. så..nja.. vi får se!

sanna

eros, allas vår vän! fungerar i alla lägen puss<3