Tillfällig ungkarl!

Jaha, nu har älsklingen lämnat hemmet och åkt till Båstad, och jag har blivit tillfällig ungkarl! Inte för att det gör mig överdrivet mycket, visst kommer jag sakna honom men inte så pass mycket att jag vägrar honom att lämna hemmet, sådan relationer är ämnade att dö - men mer om det senare ikväll ;)
Kom nyss hem från jobbet och möttes av ett väldigt tomt hem, iofs ganska skönt. Om man bortser från att det ser ut som ett jävla helvete härhemma. Det är tvätt och saker överallt, och jag hade liksom räknat med att iaf hans tvätt och saker skulle ligga på rätt plats, men nepp! Men som den mogna människa jag intalar mig att jag är, väljer jag att inte ringa och skrika ut min ilska på honom, utan jag ska ta itu med det om ett litet tag, samtidigt som jag lyssnar på The Ark på väldig hög volym. Ola gör mig lugn och det blir garanterat roligare att städa när man har något bra att sjunga till :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer