torsdag morgon!

Kommit på en mysig rutin, även fast jag har sovmorgon så sover jag mina 8 timmar, för att sen gå upp någon timme tidigare och njuta av en riktigt lång frukost! Vet iofs att den här pensionärs-vanan snart kommer dö ut, och jag kommer gå tillbaka till att väcka älsklingen 100 gr. Men just nu har jag iaf väldigt mysigt med en tallrik youghurt + fröblandning, lantbröd med salami och en stor kopp te. Hyponkondrikern inuti mig har vaknat och jag inbillar mig att jag har ont i halsen, vilket motverkas med några liter te om dagen. Godmorgon!

Och byggarbetarna utanför bankar och bygger, jäkla amatörer verkar det som så mycket som dom bankar! Snart kommer dom väll tillräckligt högt för att nå upp till vår balkong, och då lär man ju inte ens kunna gå naken utan att göra bort sig!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer