wash my world

Solen skiner och jag känner redan här inne i lägenheten hur varmt och skönt det ska bli att komma ut och dö på filten! Radion står på 107.5, och jag förstår inte riktigt varför? Känns som jag kommit tillbaka till 12 år och inbillade mig att om jag kunde alla nyaste låtarna så var jag cool, men mjaa, jag är nog fast i mitt wannabe-cool-träsk fortfarande :) Men vad gör det när solen skiner och musiken är bra?

Försöker hetsträngabort alla onyttigheter som jag fått i mig de senaste dygnen genom att dricka en smoothie på banan, nektarin, jordgubbar och apelsinjuice - riktigt god och fullproppad med vitaminer, som förhoppningsvis motar ut allt onyttigt som flyter runt i kroppen! ;)
Vägrar räkna på hur många liter alkoholhaltiga drycker som slunkit ner under helgen och klappar mig istället på axeln för att jag stod emot halv två-maten från greken på torget! Hahaha!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer