ändrade planer!

Nu har jag jobbat klart, mailat alla som jag ska ha mailat, eller jag har två mail kvar men det går fort. Sen är det bara en liten lägesrapport som jag tänkte skicka iväg till Katerina! Utöver det har jag mailat och informerat alla, och då menar jag Alla av kvinnligt kön om mitt projekt! Vet knappt vilka hälften utav människorna är, och en del har jag inte ens pratat med på år, men info är info och det är alltid bäst att köra fullt ut när man ändå är igång! ;)

Pratade med älsklingen nyss, och min plan var att jag skulle åka hem till Leifan och umgås lite med dom, medan älsklingen tänkte åka hem till oss ikväll. Så det blev en liten kompromiss, han är kvar ett tag och sen möts vi upp här på söder innan vi åker hem till oss. Vilket innebär att alla mina tre alternativ blandades och blev superbra! Dessutom hinner jag ta ett långt varmt bad och njuta lite till av kabeltv innan vi ska ses!

ps. supersorligt, fick min vanliga impuls som fortfarande hänger kvar (och den ska hänga kvar) tänkte ringa Dig och skratta och berätta om alla massmailande till folk på facean! Fan vad jag saknar dig jennie<3

puss puss//en lycklig caro<3

3 kommentarer
vesna

jaa=) visst e de bra...



hur kommer de sig att d ue så intresserad av sex? =)

BJERNHAGEN

åh tack :D

haha, då missade du länken till vänster + bloggnamnet! sjunger ju i bloggen ;)

jessica

ja men livet är sorgligt fan. haha.

jodå jag trummar på. hur är det med dig? (: