changing plan´s!

Eftersom folk i min bekanskapskrets inte verkar veta vad O.S.A är, eller har allmänt hyfs, så har dagens sexfika blivit inställd. Tråkigt och väldigt synd, jag var verkligen taggad på att få snacka sex och fantasier över en bit wienerkrans! Men men, alla kan ju inte ha ettikettreglerna i blodet eller hur?! Så istället har jag ett litet minispa här hemma med peeling, rakning, hårinpackning som doftar jordgubb och en ansiktsmask som gör mig lika läcker som en smurf! ;) Första gången jag använder min nya mudmask från Make Up Store, jag svalde vartenda ord om masken och köpte den på direkten! Hoppas den håller vad den lovar, får veta det om ca 13min. Ibland finns det inget bättre än att bara få ta det lugnt och pyssla om sig själv


ps. det kommer komma en till sexfika alldeles strax, skriv in och ta er den tiden då darlings!

puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
alec

vilka av dom??

Frida [om mode och foto]

tack så jättejättemycket, glad jag blir:*<3

alec

som jag har ¨på mig.. dom är från indiska :)

J e n n y

Vad kul att höra. Tack så mycket!

Em

ja och då kan ju du kanske ta dig tiden att höra av dig när det inte handlar om sexfantasierna?! :)

jag jobbade iaf heeeela helgen så ja hoppas det inte var riktat till mig! :)