Dagens bästa!

Jag ligger och lyssnar på Håkan och sjunger med väldigt högt och väldigt falskt. Tänkte att nu när jag är sjuk är väll iaf ett tillfälle då jag måste få sjunga med utan att älsklingen blir störd. Men nej nej, han sa att han blev sjuk av Håkan så jag blev tvungen att stänga av. Sen händer följande -

L - Men stäng av Håkan, jag blir sjuk! Dra på en rulle!
C - Hahahaha Toarulle!! (skrattar länge och väl åt mitt eget överroliga skämt medan älsklingen är tyst och tycker att jag är tråkig)
L - Haha rullskridskor!
C - Men det var ju inte ens roligt, mitt var bättre haha!

Ungefär så roligt har vi två för tillfället! Kan inte bli så mycket roligare när jag är lika pigg som smält smör...

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Towa

Jag är ledsen men jag vet faktiskt inte vart det kommer ifrån :( men kanske kan man googla twister sängkläder? =)