desperata hemmafruar!

Har precis kommít hem från en liten storhandling med Sanna - min sidekick i vardagen! Vi två är desperate housewife, om man bortser från att vi inte har några skrikande ungar, lik i garderoben, sätter på trädgådspojken som vi inte ens har, eller bara går hemma hela dagarna utan istället jobbar livet ur oss. Men vi har varsitt hem, räkningar att betala och tusen andra saker som måste skötas - så därmed är vi desperata hemmafruar som roar oss med utekvällar så fort vi inte jobbar dubbelpass och orkar, eller spontanåker och storhandlar en vanlig vardag! Vårt liv i ett litet nötskal!
Kvällens shopping gick väldigt bra och vi var ute i västberga på gigantiska coop. Eftersom ingen av oss hade någon planerad lista eller några planer alls förutom typ en sak var, så blev det mesta lite av impuls, men allt på rea för min del! Så idag fick jag med mig laxfiléer, chicken nuggets, fläskfilé, en ny diskborste (som man fyller med diskmedel för att spara diskmedel), Arkiv X säsong 1 och en varsin dubbeldvd till mig och älsklingen - min bestod av Moulin Rouge och Sound of Music, och älsklingen var Jumper och någon action med Tom Cruise! Allt detta för 500 :)

Sen hände något som gör att det förmodligen kommer dröja väldigt länge innan jag gör ett återbesök där. Vi befinner oss på skönhetsavdelningen, Sanna valsar omkring efter något och jag ska göra en liten sväng med vår gigantiska vagn. Och när jag gör den där svängen, så kommer jag åt en stor skyltning med massa nyhetsprodukter, välter den och den faller ner 2cm från en tjej som halvsitter på golvnivå för att välja hårspännen! Det blir en jäkla smäll, jag blir så generad samtidigt som jag försöker få tag på sanna som är på andra sidan hyllorna, så jag skriker och skäms medan sanna prompt måste gå tillbaka för att se vad jag välte, vilket resulterar i att jag springer med vagnen samtidigt som alla i vår närhet stirrar och skrattar! Sen tog vi ett extra varv runt stormarknaden för att jag skulle sluta vara röd och för att Sanna skulle sluta skratta! Varför händer sådant just mig?!


Typ jag och Sanna när vi tvättar! ;)


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sophia

hahaha... mycket komiskt och typiskt dej!



och shit vilkan fina klänningar!!! Värsta coola färgen juh! Typ Champage-rosa.. hehe..

Sov gott!

Ida

haha, efteråt kan man ju skratta åt det, men däremot är det ju hur pinsmat som helst när man väl gör bort sig=)Tur att ni var två iaf, det är värre om man är ensam... Ramlade i rulltrappan vid t - cetnralen engång och höll på att dö av skam. Hade jag haft en kompis med mig hade jag iaf kunnat skratta med henne;)



pusss