destination unknown!

Kvällen har bara börjat, musiken är lika hög som stämning och vi kommer snart vara lika höga vi med! Vinet släcker törsten och lustgasen höjer humöret en aningen, om än bara för stunden! Kvällen har knappt startat men jag och sanna har redan kommit fram till en del saker - vi ska ut och se världen! Lämna Sverige = Mossa, och se världen! Vem fan gör karriär innan man fyllt 19? Nej just det, så nu känner vi att det är dags att vi tar tag i vår ungdom och ger oss ut i världen! Om jag får bestämma så är det jag, älsklingen + sanna + alla som vill som jobbar livet ur oss några månader och samlar lite kapital, och sen ger vi oss ut och ser världen! Någon mer som är på?! ;)

ps. kan även meddela att Sanna inom kort kommer att gästblogga här, rykten säger att det kommer handla om blommor och hur vårens trender i blomvärlden ser ut! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Jag väntar med spänning på Sannas gäst-blogg om blommor! När våren är här ska jag tokshoppa blommor av Sanna! =)



Cecilia

Hha väntar med spänning!

CARRO - ThinkPink ♥

Ha en trevlig lördag och kolla gärna in min Bloggshop!

http://thinkpinks.blogg.se/bloggshop