DH going SATC!

Nu har jag städat och varit superduktig hela dagen, så nu orkar jag inte göra mer vuxengrejer. Tänkte ta en liten paus och åka in till stan. Jag är sugen på att införskaffa mig lite nya snygga undies, var ett tag sen sist sen den delan av garderoben fick sig en liten uppdatering. Hoppas bara det finns några butiker öppna när jag är framme, vi bor ju i Stockholm där butikerna är öppna i fem minuter, så får se vad som är öppet idag! Får se om jag stöter på älsklingen på jobbet, jag får egentligen inte vara där och störa, men det är en aningens svårt när han är uniformsklädd och gudomligt sexig! Väääldigt svårt om jag ska vara helt ärlig, fast iofs, han får ju även ha med sig dom kläderna hem också, så jag överlever nog! ;)

ps. om jag har tur och en butik har det jag vill ha, så är det en viss person som kommer få en fin present inom en snar framtid! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Angelica

31 mars på Helens krog! Jag hörde att du kommer, fyfan va kul :D :D

puss!

Sophia

Kanske får jag något fint??! =)