dötid!

Jag hade förväntat mig att bli lite uppvaktad, eller iaf få lite mat när man besöker sin lilla mamma. Men nej nej, då är hon på bio, så nu har jag suttit här själv över en timme! Och så ringde hon nyss och visste inte när hon skulle komma hem. Jag har läst alla bloggar, skickat alla mail, jobbat lite, skrivit ett långt kärleksbrev till min andra halva, så nu behöver jag inte datorn mer. Och mohaha, jag har ätit upp min del av överraskningen - dagens två näst sista semlor! Så vad ska jag hitta på nu?! Antingen åker jag hem och bäddar ner mig, läser lite och tar det lugnt, eller så åker jag till aba, är lite med älsklingen och ser efterlyst innan vi åker hem tillsammans. Hmm, jäkligt svårt val...

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Usch sätt dig inte o åk till aba mitt i natten! Åk hem! Skärpnin i lådan!

O kolla min fina blogg!