egotid!

Sanna åkte för ett tag sen, älsklingen är inne i stan och spelar biljard med pojkarna, och jag är ensam hemma. Segemyhr är på i bakgrunden och jag försöker komma fram till vad jag ska göra först. Energinivån är låg, samtidigt som jag har en del att göra. Tror jag ska spendera lite tid med att maila massa massa söta människor som är alldeles för långt borta. Just nu ikväll känner jag hur mycket jag saknar många, många som tidigigare varit så nära, både bildligt och bokstavligt! Fan också, varför kan inte alla bara bo i ett enda stort kollektiv?! Tills dess får mailen bli ett litet försök till att fylla tomrummen<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
SEX AND THE CITTY

Svar: Tack så mycket, I love it aswell :) Ja det borde du absolut göra. Försöker slänga in lite recept i bloggen då och då. Har noterat att många tycker att "bara för att man bor själv så slipper man laga mat" men jag håller inte med ;)

Naddi

Gissa vem som har erkänt att han är på god väg att bli kär i mig? :O