Familjen hurtbulle!

Som jag nämnt tidigare så börjar jag och älsklingen ett helt nytt liv imorgon, jajamänsan, vi ska bli nyttiga! Sen jag slutade på Tullys har jag blivit av helt med mitt gigantiska kaffeberoende, så nu tänkte jag köra vidare på nästa steg och avsluta mitt sockerberoende helt! Så svårt kan det väll ändå inte vara? Man säger ju att de två första veckorna är värst, men att det blir mer kontrollbart efter det, så nedräkningen startar redan imorgon! ;)
Vi ska börja med både morgon och kvällspromenader, vi har vår lilla runda på 35min, som man även kan förlänga till över en timma. Men minst 30min är det jag hinner på mornarna innan jobbet. Utöver det så ska allt onyttigt bort, inget godis, läsk eller annat på vardagarna, inget socker eller för snabba kolhydrater. Mer frukt och grönsaker, bulgur, kött och  kyckling istället! Och jag är så positivt inställd på det här, det kommer gå utan problem. Vi var på vår första morgonpromenad imorrse, och fler ska det bli, sen ska vi även lägga till simning såfort min förkylning dör helt!
Vi kommer bli värsta hurtbullarna, pigga, snyggare och mycket fräschare! Vi har satt upp några bra delmål, som är helt realistiska, så det här kommer bli bra, mycket bra. Känns fräscht och bra med en nystart nu till våren! Så i takt med att solen skiner mer, kommer vi må bättre och bättre för var dag som går! Och självklart kommer ni få följa vår resa på bloggen! ;) Det här kommer att bli mycket spännande!


puss puss//en lycklig caro<3

3 kommentarer
Daniela

Vad mysigt :D

Jadu, claudine vet jag faktiskt inte.. men för min del har de inte hänt något precis.. haft fullt upp hela helgen.. :D pussar

frida

12 cm :D

puss!

Hanna

tack tack.. klänningen är från Vero Moda. Vi köper in lite av det på jobbet med =)