fantisera mera!

Som ni kanske märkt har jag ju hållit på i några månader med att berätta om och om igen om sexfantasier, men aldrig riktigt pratat om sexfantasierna i sig, och hur bra de faktiskt är! Fantasier är något som man kan ha för sig själv och bara syssla med när man är själv, något som fastnar och etsar sig fast och som man sen håller kvar vid länge, en upplevelse eller dröm som man vill förverkliga om sin partner. Eller förbjudna tankar om någon man absolut inte får fantisera om... Ja, valen är tusen och det är helt upp till dig hur du vill göra med dina fantasier, det är just det som är så fantastisk, ingen kan ju bestämma vad som försigår i ditt lilla huvud! ;)

Här är mina absoluta tips till varför man ska fantisera mera!

  •  Man mår bra av att fantisera, använda alla sina sinnen och bara låta tankarna flöda!
  • Lär känna dig själv genom fantasierna, ta reda på vad just du går igång på, vad som eggar dig och vad som får dig att njuta!
  • Luften är fri - du kan fantisera om vem du vill, vart du vill och när du vill! Som sagt, luften är fri!
  • Gör något av dina fantasier, inget kan väll vara mer spännande och sexigt än att få göra sina fantasier till verklighet?!
  • Berätta om era fantasier för varandra, diskutera och se vilka som går att göra något åt
  • Allmän njutning närsomhelst på dygnet, rofyllt, härligt och sexigt - lite som ett kinderägg!
  • Börja förspelet redan innan du kommit hem till din älskling, smsa vad du fantierar om just nu, och vad du vill göra när ni möts! ;)
  • Ordna en fantasikväll med dina vänner, några flaskor vin, något ätbart och snart är ni fnissande igång! Roligt och intressant att veta vad andra fantiserar om, kan även öppna dörrar för dig!
  • Det är kul, gratis och väldigt tillfredställande! ;)

ps. för er som fortfarande har historier halvskrivna eller klara, det är fortfarande öppet att skicka in dom till mig! Så välkomna att fortsätta skriva och skicka in! ;)

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Sophia

Jag har redan gjort mitt! Men om jag kommer på nått mer som mailar jag, kanske... vi får se.. jag kan fundera lite på jobbet oxå, men jag undrar, vad vinner jag på det? Några fian trosor kanske?! =)



Skit-Fis!