Fel låt vann!

Fan vad besviken jag blev igår under röstningen, man undrar vad det är för jävla nickon som bor i Örebro och Malmö, döva mongon som inte kan rösta?! Hur kan man ge den bästa låt något så fjuttigt som 2 poäng, eller inget alls? Ta bort deras rösträtt och ge till bättre städer som kan rösta rätt istället! ;) Ja, jag hejade stenhårt på Alcazar. Jag har fortfarande kvar min crusch på Andreas Lundstedt, och det är en kärlek som aldrig dör. Först var det Magnus Carlsson, och sen när han blev tillsammans med Andreas så blev det dubbelkärlek!
Iaf, Alcazar skulle ha vunnit, inget snack om saken. Låten fastnade efter en halv gång, kläderna var så läckra, rörelserna och utstrålning bara skrek Schlager! Exakt som det ska vara! Men istället ska vi rösta fram en wannabeshemale som är tagen från Sagen om Ringen och som sjunger en techno/operalåt på engelska och franska! Och det värsta av allt är att det är just sådana miffolåtar som denna som alltid kommer långt i tävlingen, och man sitter där i soffan lika sur och butter varje år när något land skickat en sådan låt, och nu gör vi det! Hjärnblödning!

Dessutom går det inte att undvika, hade vi skickat Alcazar hade det öppnat så jävla många dörrar så att det nästan svartnar för ögonen när jag tänker på det. Hur bra vore inte det om vi skickade dom? Utöver att det är en superlåt, så kunde man kombinera det med att öppna ögonen för HIV, hur man skyddar sig och öppna diskussionen om preventivmedel och homosexuella. När man ser de senaste undersökningarna så har HIV-vågen ökat och är nu större än när det blev stort världslarm under 80-talet, speciellt i öststatländer. Så att kombinera en vinnarlåt med massa bra info, diskussioner och fler ögon som öppnas hade väll inte varit hel fel? Nej phucking bäst!



puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Erniee / Linda

Jaa eller hur?!?! Så jäkla kul att ni är taggade inför det <3

Det är lilla jag som har gjort de :P

Sophia

Haha!! oj då! Jag trodde att det var en annan låt.. hehe.. så fel det kan bli!

Men ingen annan har märkt det! Så sluta mobbas nu!

Daniela

Mmmm verkligen vann fel låt.. :@