Freedom!

Fick för mig att det var fredag, men tydligen är det lördag. Iofs så spelar det ingen roll, jag är ändå ledig i två dagar framöver, och jag är så lycklig för det! Imorrse när jag gick upp så ville jag gråta, alternativt fejka min egen död så att jag skulle slippa jobbet. Men det blev inget utav det utan jag pallrade mig iväg! Jobbet har gått bra, segt men väldigt bra. Så nu sitter jag här hemma, hann möta upp syster på vägen hem och ge henne en kasse med bullar och bröd innan jag äntligen kom hem! Älsklingen jobbar till 19.30, men innan dess ska Lillasyster komma hit på en kopp te och några ton skitsnack, känner bara för att sitta och prata av mig allt och lite till, och vem blir bättre än en som känner samma sak och som är bäst?!<3

Men jag tänkte börja njuta av min frihet redan nu, så nu ska jag lyssna på musik som älsklingen hatar på väldig
t hög volym, gå omkring i bara undies och småplocka lite här och var så mycket jag orkar!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer