Grattis till mig för fan!

Jag känner mig så bortglömd så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Alla nära och kära, ni kan ju ta och bege er till närmaste kalender, kolla datumet och därunder brukar det stå något som idag är ytterst intressant! Ja, jag har namsdag idag, tack för att ni uppmärksammat mig på min lilla dag! Hitills har jag bara fått en gratulation, av gubben som tom åkte över hela stan för att besöka mig på jobbet! Han blev även min första kund som jag känner på bageriet, gulligt! Så han sa grattis, köpte ett äppelknyte och fikade en kvart, och som vanligt började han prata med alla, spelar liksom ingen roll om han känner dom eller inte - det finns alltid något att prata om?! Och nu vet Alla på bageriet att han är min pappa! Gulligt men jag tror han var både stolt och glad över mig :)

Åter till det viktiga - jag har namnsdag! Ebba är det idag, så gratta mig!



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sophia

Grattis grattis! (Egenkär, någon??!)



=)

Cecilia

Haha vilken skön attityd haha! Grattis grattis :P



Jag kan hjälpa dig med design om du vill, brukar ta runt 50 kr för det.