Gyllene tider!

Solen skiner ute, våren är nästan här, jag lyssnar på Gyllene Tider och drömmer om sommaren! Har varit superduktig nu och gjort all disk, ordnat med allt som ska återvinnas + en massa annat, samt ätit en supernyttig lunch av quinoa, fräst tomat och skink röra och en burk majs till det. Supergott och väldigt nyttigt, så nu är jag fylld med energi och ska åka in till stan. Promenera och mest fönstershoppa, samt åka förbi mamma en snabbis. Nu vill jag ha sol som sticker i ögonen och en latte i handen! Våren är här!!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Daniela

killtjaffs :(

snobben

Jag vill oxå fönstershoppa! TACK för att du frågade om jag ville följa mig, skit-fisrumpa!



(Ja, jag är lite grinig idag!)

Sophia

Det är Roddan som döpt om mig till Snobben, varför vet jag inte.. hehe..