hej, min pojkvän är bäst!

Fredag kväll, kommer precis hem från jobbet. Det är snöstorm, jag har skinnjacka, inga vantar och tusen påsar att bära. Jag känner mig som den tjocka valpen i "Pongo och 101 dalmatiner", han som kommer sist på flykten och som till sist blir buren i munnen medan han piper om hur mycket han fryser! Iaf, kommer in i trappen och känner en halvfrän lukt, lite som limmet i träslöjden och misstänker direkt att det är grannarna som håller på med något. Kliver in i lägenheten, öppnar dörren till sovrummet och ser ett helt nytt rum! Under tiden jag varit på jobbet har älsklingen burit ut allt, målat om alla väggar och sen burit tillbaka allt - som en överraskning! Utan att säga ett litet pip står han och diskar medan jag skriker, hoppar och vill äta upp honom av lycka! Hela rummet är ommålat precis som jag drömt och tjatat om sen vi flyttade in, och nu är det klart! Kan man ha en bättre älskling som leker Martin Timell på dagarna och kirrar hemmet?! Nu är den långa väggen mörkröd och resten helvita, så sjukt snyggt och jag är så lycklig! Äntligen är vårt sovrum fräsht och snyggt, något som man kan njuta i och ha det riktigt trevligt i! ;) 
 
Så nu ska vi äta lite bullar jag tagit från jobbet och jag ska lovebomba honom resten av kvällen! Love love love, min älskling är bäst!!<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sophia

Coolt att ni äntligen fick något gjort! Nu är det bara resten.. hehe.. =)

Du får bjuda över mig så jag får se.

Ida

Gud va härligt att komma hem till något sådant! Vilken höjdpunkt när man kommer hem trött och frusen;)



Puss