it´s friday and i´m in love!

Det är jag ju iofs varje fredag, har man världens bästa pojkvän och underbaraste sambon, så är det ganska svårt att låta bli att dyrka denna man från topp till tå! Vi har ätit middag, kirrat matlådor till honom, betalat lite räkningar och räknat i min lilla skattkista! Så mycket pengar, men ingen aning om vad jag ska göra med dom! Eller jag vill åka på en sista-minuten över påsk, men då jobbar älsklingen! :( Så vi får se vart vi tar vägen med alla pengar!

Nu ropar älsklingen och vi ska bädda ner oss och kika på min nyinköpta dvd-box med Arkiv X! Så sjukt spännande och jag är så småkär i Mulder, just nu i början på serien så är han så ung och så söt! Vad skulle jag göra utan min älskling? Usch vad jag är kär i honom, finns ingen finare än min lilla skatt<3

puss puss//en superlycklig caro<3
0 kommentarer