kärt möte!

Kom precis hem från stan, och någon shopping blev det dock inte. Jag hann träffa älsklingen direkt när jag kom in, strosade runt lite i olika butiker, gjorde mitt riktiga ärende och sen hamnade jag till sist hos Ellen på NK! Där blev jag bjuden på cappuchino och en väldigt god kaka med tranbär och vit choklad, min första kopp kaffe på flera flera veckor, väldigt gott! Så blev jag kvar där tills hon sluta, och då var alla butiker stängda, men det blev en liten tur förbi alla miljoner serier som jag önskar stod i min dvdsamling innan vi sa hej då. Pussade på älsklingen igen innan jag åkte hem och nu sitter jag här!

Ibland krävs det inte så mycket, man ses en liten stund, men ändå så pass lång stund att man hinner gå igenom det senaste, skratta och få den där speciella glädjen som vissa människor ger. Man hinner utbyta lite skvaller, hur livet står till och allt annat som sker medan vardagen bara försvinner. Korta men dock så värdefulla stunder!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Cecilia

Låter som en riktigt bra dag ändå!



Hoppas du får en bra måndag i det vackra vädret!