lördag!

Känner mig lite som en mullvad som vaknat för tidigt. Åkte hem till älsklingen igår som var i Aba, och vi vaknade alldeles för tidigt. Han har fått min dygnsrytm när det kommer till mornarna, så han vaknar liten för tidigt. Men det blev en jättemysig morgon iaf, vi åt lite plättar och såg på Patrik 1,5 - en av världens bästa filmer någonsin, resume kommer sen! Och nu sitter jag här, inte direkt bakis utan mer död. Visst är det så när man druckit dagen innan, antingen så blir det en riktig gam-dag dagen efter då man äter allt som har mycket kalorier i sig, eller så blir man sådär nyttig, häller i sig vatten och äter bra mat. Just nu lutar det åt att det blir en mittimellandag för mig, nyttig mat och lite gott ikväll!

Men först måste jag duscha, min spegelbild är lite mer lik en tavla än mig själv, med andra ord ser jag inte direkt tipptopp ut! Men det ska jag råda bot på nu med en lång dusch, peeling, rakning och massa olika underbara dofter som gör mig till en nyutslagen nyponros!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Den är ca 1 - 2 cm stor, liten med andra ord=) den kostade 500 spänn... Min andra tatuering är en tribal på ankeln, man kan skymta den lite på min header, även om den inte kommer till sin rätt där, haha. Har du några tatueringar eller vill skaffa?



Puss