love love love!

Har precis varit och handlat lite inför senare ikväll, visste inte riktigt vad jag skulle vällja, så det blev ganska mycket till slut. Men det känns som att ikväll vill jag hellre ha för mycket och mycket valmöjligheter än att det saknas något! Jag är så taggad på att få fira vår 6månaders-dag. Tänk att tiden har gått så fort, varje dag med honom har varit helt underbar, och jag har älskat varenda minut! Åh, min älskling!<3

Nu måste jag göra mig iordning, fixa lite till i lägenheten men främst fixa mig själv! Åh det ska bli så mysigt :) Får jag igång kameran imorrn med älsklingens dator så kommer det komma upp mycket mycket bilder som bara väntas på att få laddas upp! ;)

Hoppas ni alla får en riktigt mysig och kärleksfull kväll! Lovebomba nära och kära<3

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Sofia

Han var faktiskt bra snygg ;> haha! :)

I S A B E L L A ♥

Heej :)

Åh vad glad jag blir, tack så mycket.



Jo visst, jag är bara glad att få hjälpa till :) Har just nu ingen annan som frågat om header + design, så jag kan mer än gärna hjälpa till. :)

Daniela

Grattis gumman! :-)

Kevins mamma Mia

Åh va fint! jora det är bara bra med mig! Hur är det själv??

Ja tack. Jo då jag har bestämmt mig den hä gången!



Vill inte röka längre!!



Puss