lyxsjuk!

Fast lite lyxigt måste man ju ändå få ha när man är sjuk, jag känner mig som Johan Glans - Jag kan ju inte både vara tjock Och rosa! Och jag känner ungefär samma sak, jag kan inte både vara möschlig och äcklig! Så tidigare idag hade jag lite minispa med hårtvättning, peelade och rakade hela kroppen, filade fötterna och därefter fot och handkräm. Så nu är jag istället en sjuk fräsching! ;) Och som grädden på moset lyxade jag till mitt sängliggande med senaste numret från Make Up Store och Ben&Jerrys nyaste glassmak chocolate and vanila with chocolatecovered macadamiennuts! Supergod! Ibland är det iaf lite trevligt att vara möschlig!


Puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Ida

Vaddå, liiite mys måste man ju ändå få ha när man är sjuk tycker jag;)



Jo det var ett väldans drag där, många engelsmän men de hänger inte på samma barer som skandinaverna=) Puss!