min prins i skinande rustning!

Han kanske inte har någon vit springare han kommer ridandes på i solnedgången, men en prins - det är han! Är det någon som finns där, lyssnar, stöttar, puschar, pratar och alltid alltid alltid ställer upp, så är det han! Min älskling är min stöttepelare i vardagen, rosen på prinsesstårtan, det där lilla extra som gör att vardagen går runt och som får mitt hjärta att slå lite extra. Ett liv utan honom finns inte på kartan, men vårt liv tillsammans nu är helt underbart. Att par hela tiden måste förnya sig och hitta på nya saker tror jag är en ren myt, är man nöjd med sig själv som person, så inser man snabbt att en relation inte är något maratonlopp som man tävlar i.
Sen vi blev sambos har vår relation bara blivit bättre och djupare. Han förstår mig som ingen annan, när orden inte räcker till så förstår han ändå vad jag vill ha sagt. Jag är fullkomligt äckligt superkär i världens underbaraste pojke, min bästa vän och min prins! Riktigt bra kärlek är som en orgasm, har man hittat det, så vet man<3

L - jag älskar dig mer än vad du någonsin kan förstå. Du är mitt liv, mitt hjärta och min kärlek. Ord, rörelser, teckenspråk eller pantomin kommer aldrig räcka till för att beskriva min kärlek till dig<3



Ever thine
Ever mine
Ever ours
0 kommentarer