Mitt nr av Veckorevyn!

Grattis till er alla som prenumerar på världens bästa tidning, för idag fick ni nämligen en del av mig i er brevlåda! Haha! Idag är den stora dagen då mitt nummer av Veckorevyn kommer hem till er som prenumererar :) Jag har redan dubbelkollat med mamma, och hon bekräftar att jag är med! Ungefär såhär såg vårt smsande ut:

C - Har Veckorevyn kommit hem idag?! =)
M - Ja, den ligger här hemma.
C - Men är jag med?! Kolla!
M - Ja, du är med! Du är jättesöt! Men jag törs inte läsa!
C - Hahaha, jag kommer och hämtar tidningen imorrn! =)

Så alla ni som prenumerar kan njuta av mig och mina vackra och kloka ord redan idag, medan ni andra darlings måste överleva ändra fram till torsdag då tidningen släpps i butik! ;)
Och kan ni gissa hur mycket fjärilar i magen jag har inför att se på mig själv i min egen idoltidning?! Jag är så stolt och pirrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

ps. ni som har tidningen och har läst, hör gärna av er om vad ni tycker! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Daniela

dom kostade bara 250:- så jag är nöjd..

okej, vad bra.. så när ska du skicka in dom? pussar

Ida

Ska köpa den i morgon=)

josefine

GUD VAD ROLIGT GUMMAN <3

Sophia

Jag har inte fått den än, skumt.. Ja, nej usch! Jag varnade mamma! Hon ska inte läsa sånt! tro mig! Då trillar hon av pinn, eller så får hon ett epileptiskt anfall igen! usch usch!