Monday you can fall apart!

Vilken lyckad dag det här blivit hitills, jag fick sova extra länge imorrse och älsklingen väckte mig vid 11. Efter det så kirrade jag äntligen en nyckel till tvättstugan, handlade lite mat och bytte mitt sim-kort i badhuset! Sen har vi bara tagit det lugnt, ätit amerikanska pannkakor, plockat lite här hemma och allmänt mysit. Jag älskar att vara ledig på måndagar! Älsklingen sitter och spelar samtidigt som han spelar upp signaturmelodier till gamla serier som jag får gissa på, och jag slöläser tidningar och bloggar :) Lovely måndag!

ps. jag har äntligen installerat mitt kameraprogram i älsklingens dator, så inom kort kommer det komma upp väldigt mycket bilder, allt från nyår, till båtresan till massa annat skoj!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Mahlin ♥

haha okej, coolt;) hur är det med dig då? :)

alec

nee 2 år sedan.. men jag tror dom kommer varje år dit :)



allt bra idag?

Daniela

Ah det var riktigt gott :D puss