monday!

Har varit ledig hela dagen, så skönt och fantastiskt underbart! Vaknade upp imorrse efter en härlig sovmorgon och känslan att kunna vända och vrida sig hur länge som helst brevid älsklingen är fantastisk! Vi såg klart Kalle och Chokladfabriken, myste myste myste och tog sen en promenad! Till lunch - våfflor med hemmagjord hallonsylt, eller älsklingen åt äckelpäcklig jordgubbssylt från ica och jag åt min egengjorda, supergoda och nyttiga hallonsylt. Han tyckte att den var en aning för sur, medan jag ville känna riktig bärsmak och inte ha så sött.
Sen var jag superduktig och gick igenom alla - alla mina strumpor, strumpbyxor och underkläder, la allt i fina små lådor och rensade ut allt som var gammalt, trasigt eller för litet. (Syster och mamma - älsklingen är vittne, så denna händelse har verkligen ägt rum!!) Jag som verkligen hatar att rensa ut och slänga saker, lyckades fylla flera påsar. Det behövs verkligen med tanke på att jag i princip tagit all plats, och älsklingen hitills fått en byrå, som han själv tagit med sig till lägenheten... Men förbättring är på väg!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
JENNA

hej !

vilken header menar du?

Sophia

Du, jag skulle vilja ha bildbevis på din "rensning" för jag tror dig faktiskt inte..

Dessutom är L ett partiskt vittne, så det funkar inte!