onsdag.

Det känns garanterat vad som hände igår, hela min rygg värker och det känns fortfarande som att min kropp är i en liten chock över att jag simmade 1km. Ja, det tål att skrytas om ett tag till iaf! Ska snart iväg till jobbet och det är min tur att  stänga idag, helt själv, ingen som dyker upp och ingen som är i vägen. Den andra tjejen går 14.30, vilket innebär att jag ska klara mig själv i minst 4h, och jag älskar det! Äntligen lite ansvar och power!
Direkt efter jobbet ska jag hem, möta upp Sanna och vi ska bege oss till Willys för en liten storhandling. Någon mer än jag som känner vuxenpoäng?! Dessutom är willys så enormt och så härligt ställe, kommer bli en rolig kväll. Utöver det ska jag hinna med att jobba någon timme med sexfantasiprojektet, där även ni kommer in i bilden!;)

Solen skiner, så jag hoppas ni alla får en bra onsdag!

puss puss//en lycklig caro<3
7 kommentarer
Em

hahaaha tack du ;)

jag har en biljett som v'äntar på dig till angelicas studentskiva på¨tis ;D

jadå inga problem, kan ta me den p¨å tis om du vill?! PUSSS!

GULLEFIA

Taack :D jaa det är jag väl! ♥

Micha

sv: hehe tack:D visst har dom! jag fick i presentkort en sån engångs sminkning och så får jag produketr för 495 kr :D

Angelica

Självklart :D puss!

Jessica andersson

det blir en bal med dans, mat och en massa annat trevligt.. på kvällen blire fest =)

Japp jag har hittat klänning och allt det där =) kolla i min blogg i September förra året så ser du min klänning =) släng gärna en kommentar till den :D

Sophia

Haha.. rätt åt er! Det ska kännas att man tränat!!! Själv har jag varti på gymmet idag, såklart.. Och snart ska jag göra lite rull-bulle!

har du inte du snott mammas? Då måste du ju göra 3*15 rull-bulle/dag! Det gör jag! hihi.. eller ja, jag har just börjat med det...

Sophia

Nja.. det är burken från vitaminerna, men de har jag ätit upp för lääänge sedan! Nu ligger de estiska ful-alvedon i burken istället! (tar mindre plats..)