onsdag

Förkylningen känns bättre och jag lever, fast nu vill jag bara ha helg! Idag är det jobb som gäller, och sen ska jag direkt iväg till mamma och hämta Min tidning! Fortfarande lika pirrigt och exalterande! Senare ikväll blir det kanske myskväll hos Sanna, lite semesterplanering och lite annat trevligt. Samt att jag tänkte massskriva lite fantasier tillsammans med tjejerna, eller snarare börja prata och får er att tänka och sen skriver vi ner flera var! Vad sägs om det?! ;)
Här i hemmet blir det bättre, lite mindre kaos kan man kanske kalla det. Igår fick vi äntligen rent vardagsrumsgolvet och nu kan vi äntligen få hit sofforna och börja fylla på rummet, så att det faktiskt kan bli ett vardagsrum!
Syster, du och rodrigo får gärna komma och hämta kartongerna + massa böcker som ska till stadsmissionen! Jag tänkte på lördag, o så åker vi direkt till mamma efter det! Bra va?!

Trevlig onsdag allihopa!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
CARRO - ThinkPink ♥

SV: Tack för din anmälan, du har nu chans att bli Veckans Blogg! :)

Följ gärna min blogg med bloglovin så att du inte missar något!

Sophia

ehhh?! Nja??! Han jobbar och sover.. det får bli en annan dag! =)