Översvämning av lite oralsex!

Man lär sig alltid något nytt, och idag har jag och älsklingen lärt oss att det inte är den bästa idén att lägga ut en handduk över själva avloppshållet i badrummet, samtidigt som man spolar massa vatten och planerar att ha oralsex. Jag råkade nämligen göra det precis innan jag gick ner på knä, och sen när allt var klart och jag reste på mig igen, så märkte vi allt vatten. Hade vi fortsatt en liten stund till så hade det runnit över tröskeln, hela golvet var täckt av vatten, badrumsmattan var genomsur och våra underkläder flöt omkring i vattnet!
Skratt blandades med panik, handduken plockades upp från golvet och vi fortsatte i duschen... ;)



ps. handduken var för att jag inte ska få ont i knäna av att stå på kakelgolvet!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Joanna.

Kul att ni kan skratta tillsammans när det händer tokigheter! Sådant är viktigt! Tummen upp :).