party-larty på g!

Jag är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Idag är det fredag, jag är ledig imorrn Och på söndag, planerna hänger löst och livet leker. Stor utgång på g och jag är så sugen på drinkar, hade jag något hemma skulle jag börjat klunka för länge sedan! Ikväll vill jag leva livet, dricka gott, skratta tills jag dör och bara ha det allmänt superkul med världens bästa tjejgäng. Jag vill dansa, vi pratar Womanizer, Poker Face, Infinity och en jävla massa klassiker, annars är jag inte med! ;) Haha och som planerna ser ut nu så ska vi mötas hos Sanna, snabbdricka och göra bildrinkar och sen ta oss in till Huset - almost like home! Jag känner exalteringen i kroppen och vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv, tror det först blir dusch och sen mat! Kom att tänka på Biffen tidigare idag, så jag tänkte laga en maträtt som han lärde mig - "Du måste ha fett som binder alkoholen, då kan du dricka hur mycket som helst! Stadig grund och sen är det bara att köra!" Haha, den där meningen har hängt kvar, nu är det alltid fett som grund, annars blir det fel...

Nu till kvällens fråga, kan man dricka Malibu till kovrstroganoff?!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
josefin

korvstroganoff är gott :)

Sophia

Haha! Vilket sjuk blandning!!! Usch o fy!