party-larty!

Har precis slängt i mig en snabbcarbonara med lite pasta, mycket fett behövs när alkohol ska klunkas. Fett som binder är en av nycklarna till en lyckad fylla! ;) Ska sminka mig, klä om och göra mig iordning, är taggad som satan och ska snart bege mig till Lillasyster! Äntligen ska det bli lite partylarty, känns som senaste veckan bara bestått av jobb, och hemmet, dock har jag ju älsklingen som är min ficklampa i mörkret<3 men glamouren och partylarty-känslan är inte precis hög. Det är då man behöver sådana kvällar som denna, och jag är så taggad! Jag har ordnat lite till förandet och till tuben-drinkarna samt en liten överraskning till min lilla Lillasyster! Åh, det här kommer bli en bra kväll!

Love love love<3


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Cecilia

Hoppas ni fick en underbar kväll tillsammans!

Anonym

caaaaaroo! shit pommfritt vilken härligt överraskning de var! ÄÖSLAKAR DEJ!!!!

OBS ja är jääääätebakis!