perfekt start på dagen!

Har glömt och berätta, jag och älsklingen hade värsta powerstarten på dagen. Jag började senare idag så vi började dagen med en riktig powerwalk i solskenet, solen värmde och luften var sådär krispigt härlig. Därefter kom vi hem, jag gjorde massa övningar och tränade flera delar av kroppen ytterligare - och sen sex i duschen som avslutning! Kan det bli en bättre start på dagen - konditionsträning, lite styrka och sen en orgasm på det! ;)

Sen blev det en riktig powerfrukost med naturlig yoghurt, min fröblandning bestående av krossade linfrön, pumpafrön och solrosfrön och sen min hemmagjorde osockrade hallonsylt + en apelsin. Kan det bli en bättre frukost? Så snacka om att vi är på väg mot en bättre livsstil, mer vardagsmotion, mindre socker och onyttigt samtidigt som vi har kul!

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Cecilia

Vilken underbar start på dagen.



Kolla gärna in min nya tatuering!

Joz

vill du vara med i min utmaning? :D kolla bloggen

Sophia

Men BLÄ!!!! Passa dig, noga!



Kolla in min utmaning! Och länka till mig, så ser fler den! =)

vesna

dom e från dinsko, köpte dom förra året =)