present!

Vi systrar är ju så söta, ja självklart var mitt lilla hemliga paket till min syster! En liten försenad namnsdagspresent samt en liten jäkligt-bra-jobbat-lilla-storasyster-present! Vet inte om jag nämnt det men hon fick sin drömtjänst på Astrid Lindgren, detta trots att det är lågkonjuktur och att sjukhuset har anstälningsstopp. Trots allt det, så fick hon tjänsten. Så då förstår ni ju hur bäst hon är på en skala? Såklart att detta skulle uppskattas med en liten present! Så jag skickade denna lilla sak till henne - ett par Hanky Panky på posten! Hur roligt är inte det? Och grymt uppskattat :)



Och idag var det lilla jag som fick öppna en liten present från min kära syster, dock fick jag den igår, så vi liksom köpte något till varandra samtidigt, lite spooky eller hur?! ;) Detta fick jag av syster, ett set med sjukt snygga underkläder! Sitter som en smäck och jag känner mig som en sexig prinsessa i detta! ;)



puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
Sophia

Ja men asså... jag tycker mig känna igen bilderna VÄLDIGT MYCKET, konstigt nog??!

Ja, ett litet hus, sjukt gulligt! hoppas hoppas

Anonym

299 så inte alls speciellt dyrt :)

din syster måste vara väldigt duktig om hon har fått jobb nu trots anställningsstopp :)

Erniee / Linda

Shit va fina!

Ida

Gud va gulligt av er båda=) Man blir alltid glad över lite uppskattning;)



Ja nu har jag gjort den! Blev ett hjärta och en halvmåne som sitter ihop (har lagt upp bild), och smärtan var en världslig sak;) Det sved lite, men det var allt!



Puss påre

vesna

Ska vi prenumera på varandra? =) Lägg till mig, så lägger ja till dig med ^^