riktig höjdarkväll!

Snart ska jag och älsklingen bädda ner oss i sängen, äta mat och ha Mia och Klara-maraton, vi har fyra avsnitt som vi inte har sett! Han har precis värmt och skurit min mat i små bitar så att jag kan äta allt med sked, lagt upp dagens ranson av morötter och nu dricker han sin ranson av cvitamin med smak av hallon-tranbär! För er som ska köpa det på apoteket, ta för fan inte den smaken, man rapar bakisdrink resten av dagen! Ta Papaya-ananas istället, den smakar godis :)

Nej, nu ska jag bädda ner mig och njuta av älsklingens närvaro! Finns nog ingen bättre än honom<3 finns ingen jag har roligare med en vanlig måndagkväll, dansandes i köket medan mickron surrade och värmde maten. Tur att gardinen var neddragen, dels för dansen och dels för att jag kör stenhårt på nakentemat! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Daniela

haha ja visst är han söt :D

min vän kom på idag att det har vart deadline på sexfantasin, är det försent nu? :) pussar

Daniela

haha ja visst är han söt :D

min vän kom på idag att det har vart deadline på sexfantasin, är det försent nu? :) pussar

Rebecca

Svar: Hej! Tyvärr är väskan redan såld. Men hopas du hittar någonting annat du gillar, jag har precis lagt upp ett par nya skinnballerinas. :-)



Kramar

Sophia

Hur går det med fantasierna? Har du fått in några fler?? =)