Saker du inte bör säga i sängen!

Det är så lätt hänt, en mening som låter så bra i huvudet, men när den kommer ut i luften så blir det så fel så fel! Antingen så skrattar mottagaren bort det, eller så är kvällen i sängen körd. Här kommer några klassiker! ;)

  • Med eller utan regnrock älskling?
  • Får jag ta med eget täcke?
  • Tar fröken den i tvåan?
  • Tuttar, Rattar och Brön - förbjudna benämningar på bröst!
  • Får jag suga din boobie? (med bebisröst är ännu värre!)
  • Snaskar du inte bananas?
  • Hej mina små älsklingar! (pratar med kulorna)
  • Får jag penetrera din fitta?
  • Säga fel namn, har du glömt bort det så säg älskling eller något annat gulligt ;)
  • Du är så mjuk och go! (till en tjej är det inte alltid en komplimang)
  • Det här har aldrig hänt förrut, jag lovar! (sämsta att säga om du inte får upp den efter en utekväll)
  • Ska vi släcka lampan?

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer