teknikhelvete!

Kameran vägrar fungera och vill inte ansluta sig till datorn, och det gick inte att ladda över bilderna som mamma tagit från andra kameran heller. Hur kan två kameror strejka på en och samma gång? Fan, jag vill ju bara få över bilderna från igår, men det går inte! Jag blir så trött och arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag har varit äckligt rädd om den här kameran, och nu vill den inte funka!

Fan, jag som var asglad alldeles nyss, gjorde massa bra fynd i stan, träffade Katerina Janouch länge och väl och hade det riktigt trevligt! Och nu, nu dör båda kamerorna, och älsklingen ska spela inatt och kommer inte hem förräns imorgon nån gång, och plötsligt dog all energi!

puss puss//en förbannad caro<3
2 kommentarer
Sophia

Nej men oj, nu gick mycket emot dig samtidigt! =)

Vad shoppade du? Nått till mig?! skoja

Erniee / Linda

Vad irriterande!