saturday wait!

Jobbet gick bra och fort, fick med mig lite semlor som jag och mamma kalasade på! Samt ett ton bröd till syrran och två gosenbullar som jag och syster precis fikat upp tillsammans med vitt vin! Är det helg så är det ;)
Nu sitter jag i en laxrosa finklänning och vi ska snart bege oss på släktmiddag. Min morbror firar 60 och det ska firas med först drink och sen middag på restaurang. Därefter väntar utgång/massa dricka tillsammans med Lillasyster! Ser ut att bli en väldigt lyckad lördag med andra ord :)

Tusen saker sker utan att man kan hantera eller kontrollera det, men vad kan man göra åt det?! Jag vill hinna ta tag i det innan det glider ur händerna, och innan det blir försent! Jag röstar för KK - krismöte och kladdkaka hos mig någon gång i veckan? :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer