saturday

Kom nyss hem till älsklingen som mötte mig i centrum. Snart ska vi bädda ner oss och ha myskväll, cheezcrunchers, hjärtan och oss själva tillsammans med en bra film! Imorrn är det söndag och då börjar en ny era i familjen - vi ska bli nyttiga! Jojomänsan, så sant som det är sagt! Mer om det kommer senare, kul ska det iaf bli! :)
Vilken underbar dag det blivit, om man bortser från lite halvmosig start imorrse, så har dagen bara varit bra och fylld med skratt och kärlek! Mer sådant tack!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sophia

Ja men asså, va`??!! Ska NI bli nyttiga?? HerreGud! Men du, vet du att jag prövade en sån där shake i förra veckan, och SPYDDE av den.. usch.. jag kan inte ta såna, och nej.. det finns ingen risk för att jag ska bli anorektiker eller bulimiker, jag grät när jag spydde... bläcon!

Cecilia

Jag började nog runt halv tio, kom sent eftersom jag var och tatuerade mig!