Semesterplanerna klara!!

Woho!! Nu har vi kollat, kollat, kollat och kollat ännu mer och nu har vi äntligen hittat ett datum och ett bra hotell! Det blir Magaluf-där måsarna skrattar sig hesa! För tillfället är det jag, Naddi, Sanna och Ellen - järnklubban! Sen hoppas jag vertkligen supermycket att sötparet Natti och Natta dyker upp därnere, samt att Emilys och hennes partylartygäng kommer förmodligen befinna sig där samtidigt! Eller det är snarare vi som kommer dyka upp därnere som gubbarna i skinklådan! ;) Ahh, jag är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! :) Satan i min lilla låda vad det här kommer bli bra, det känner jag på mig!






 

puss puss//en lycklig caro<3

5 kommentarer
Ida

Åh där va jag för typ 3 år sen, va hur kul som helst! Jag lovar att ni kommer hänga på casablanca - skandinaviens samlingsställe nummer ett=) Puss

Sophia

Men åhh, gode juh! Säg datumen så att inte jag får för mig att åka dit samtidgt!!! ;)

Haha!!!

Em

hell yeah grabbarnas här kommer vi!

karin

Yes, men lägg till mig på msn så kan jag ju fixa lite :)

CARRO - ThinkPink ♥

Hoppas du får en bra dag! :)