Sexfantasier!

Jag var på stan i lördags och gick självklart förbi Pom Pom, stötte på Katerina Janouch där så vi hade ett litet möte om sexfantasiprojektet! Det har kommit in mycket material, men inte lika mycket som vi hoppats på, vilket innebär att jag behöver mer hjälp från er därute! Det behöver inte vara superlångt, hellre än halv a4 än inget alls, så vad väntar ni på? Lyssna på kåtheten inom er och börja fantisera! ;)


Själva fantasierna kan vara allt från en sida till flera sidor lång, grammatiskt sett så behöver det inte vara klockrent språk utan allt sånt kommer skrivas om eller retuscheras. Det viktiga med hela historien är detaljer, gärna så mycket detaljer som helst och mycket målande beskrivningar. Fantasien kan vara något som du själv fantiserar om när du onanerar, något du drömmer om att göra med din partner eller något rent allmänt du bara fantiserar om. Spelar ingen roll om vad det handlar om, får gärna sticka ut och vara lite annorlunda!
När du och dina vänner sen skrivit klart er/era fantasier, får gärna vara fler än en, ni får skriva så många ni vill, så skickar ni dom till mig eller direkt till Katerina. Allt kommer även vara totalt anonymt, så det är inget ni behöver oroa er för!

Skicka in fantasierna så fort som möjligt till någon av följande adresser:
Min mail: [email protected]
Katerinas mail: [email protected]
Anonym mail: [email protected] lösen: orgasm. Logga in på kontot och därifrån kan du skicka din fantasi till någon av adresserna ovan, helt anonymt!

Så släpp alla gränser, sexa loss i huvudet, med dig själv eller någon annan och skriv ner dina fantasier! ;)

puss puss//en lycklig caro<3

7 kommentarer
Daniela

Ah det var jätte mysigt och avslappnande :D det behövs ibland :) vad har du hittat på idag?



Absolut, ska skriva ner något så skickar jag det till dig.. Puss

Madeleine

sv: haha ja självklart får du det!

Sophia

Ja men jag kanske valde den bilden för att den var fin???!!! Eller hur??! Jag väljer väl som jag vill! FIS!

GULLEFIA

Tack, USA någonstans :P hjälpa med designen menar du? ♥

Micha

sv: haha ja det gjorde de^^ kmr du skriva om allas sexfantasier i ett inlägg sen?

Micha

sv: Jag ska skriva denna så fort jag kmr hem ikväll!:)

Kevins mamma Mia

längesen ja var här inne på din blogg.

egentligen vet ja inte varför.

Äh.

allt bra med dig??