Sexfantasierna!

Nu har jag redigerat klart och skickat iväg en bunt till Katerina Janouch! Inte lika stor bunt som jag hade hoppats på, men det blev en del iaf. Men jag väntar fortfarande på att många utav er ska skicka sina, än finns det tid kvar. Så vad väntar ni på?! ;) Det behöver inte alls vara långt, och det tar inte lång tid alls. När man är igång så går det på ett litet kick! Nu syftade jag på skrivande och inte det andra! ;)

  • Är du ensam, börja fantsiera onanera, njut och skriv sen ner din fantasi till mig!
  • Är du med din älskling, sätt igång och lev ut dina fantasier tillsammans med honom/henne!


Jag och min stora Idol! :)


ps. har jag internet hemma så kommer en av mina fantasier upp senare under dagen! ;)

puss puss//en lycklig caro<3

6 kommentarer
karin

haha jo dom är ju det. :D

Tack vad glad jag blir! :) att göra en header? nej :) det går ju ta vilken bild som helst, och fixa lite i photoshop om man vill det, kan hjälpa dig om du vill ha en? :) kram

karin

haha jo dom är ju det. :D

Tack vad glad jag blir! :) att göra en header? nej :) det går ju ta vilken bild som helst, och fixa lite i photoshop om man vill det, kan hjälpa dig om du vill ha en? :) kram

isabejb

men självklart är det jag :)

fast det där är riktigt gammalt och låter inte bra, har massa nya videos på youtube, sök bara på isabejb eller isabel1029 ;)

sexig blogg du har ;)

bella

Ja, visst är den? :)



Nej, jag fixar mina naglar hos en nagelteknolog, men naglar på mina vänner,släkt och familj fixar jag! :D

JOSEFINEDI -- ❤

visst är den :'D



cool blogg du har!

Anonym

haha men nae. jag vill inte skriva om nå fantasier :D

allt är svinbra med mig. hur äre själv?