släktträff = sexträff?!

Igår var det ju som sagt släktträff med först en drink hemma hos morbror och sen gick vi till restaurangen och åt supergod mat, toast skagen, kött med goda såser och pommes, och till efterrätt glass med chokladsås! Under tiden vi åt dracks det mer och mer, en del fick nog i sig för mycket och en del kanske för lite. Till efterrrätten hade nästan alla bytt plats så det slutade med att den manliga skaran satt på ena kanten och pratade sport, och vi kvinnliga varelser satt på andra sidan och disktuerade sex! Jajamänsan, jag är inte den som är pryd, och det var snarare släkten som blev lite generad, men jag lyckades övertala dom till att vara med i projektet! Två mostrar och en kusin ska nu vara med och skriva, superkul att dom vill ställa upp! Fick alla att skriva ner sina mailadresser, så jag ska skicka en liten påminnelse alldeles strax och ett litet infomail om vad de gick med på igår! ;)

ps. kvällens bästa, vi bokade in en kusinträff om några helger och jag valde att komma till deras del av stan, så vi ska till Grodan! Ska verkligen bli superkul att flukta lite på socitetens hak! ;) Dessutom vet jag inte direkt om mina kusiner skulle passa in sådär superbra på Huset eller 360! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sophia

Ja, kalas med kusinerna blir nog intressant! Du o jag får nog äta en Big Mac innan om vi ska lycka dricka med Andreas.. hehe...

Daniela

Ja det var jätte mysigt :D du verkar haft det jätte mys med släkten också, kul att du fick med dom :-)

Ja mår jätte bra, hur mår du själv?

pusss